Şi vânzările şi profitul Albalact au crescut în primele nouă luni
Albalact raportează creşteri importante ale cifrei de afaceri şi profitului în primele nouă luni ale anului şi continuă să facă investiţii în extinderea capacităţii de producţie şi lărgirea portofoliului de produse.
În perioada ianuarie-septembrie 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 34,32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, depăşind 246 milioane de lei, faţă de 183 milioane de lei în 2010.
Profitul companiei pentru primele 9 luni ale anului 2011 a crescut cu 46,85%. Albalact a raportat un profit de 3,5 mil lei pentru perioada ianuarie-septembrie 2011, faţă de 2,4 mil lei - în aceeaşi perioadă din 2010.
"Piaţa lactatelor se află în continuare sub presiunea crizei de materie primă, a preţurilor, a scăderilor de consum şi puterii slabe de cumpărare. Am investit resurse importante anul acesta pentru lansarea unor produse noi şi campanii, dar am făcut eforturi mai mari şi pentru reducerea costurilor, ca să ne menţinem profitabili.
Creşterea business-ului şi câştigarea unor noi cote de piaţă sunt în continuare o prioritate, dar vrem să păstrăm profitabilitatea. Până la sfârşitul anului, vom finaliza investiţiile noi în liniile de producţie la fabrica din Oiejdea, dar şi la fabrica Rarăul, pentru că anul viitor intenţionăm să dezvoltăm portofoliul de produse şi să intrăm în categorii noi. Piaţa lactatelor încă are segmente cu perspective mari de creştere din punct de vedere valoric şi vrem să ne dezvoltăm pe aceste oportunităţi", declară Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general al Albalact. Compania, care a ajuns astăzi al treilea producător de lactate din România, are o tradiţie de 38 de ani pe piaţa românească a lactatelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro