Sondaj de Halloween: Angajaţii români se plâng de şefi de coşmar şi colegi horror
Neînţelegerile cu şefii, teama de concediere şi creşterea volumului de muncă se numără printre cele mai mari frici şi „coşmaruri” ale angajaţilor, potrivit unui sondaj bestjobs realizat de Halloween.
Neînţelegerile cu superiorii (42%), urmate de teama de concediere (31%) şi de un volum mai mare de muncă (29%) sunt cele mai frecvente frici ale angajaţilor. Aceştia se simt, de asemenea, presaţi de obiective tot mai greu de atins (21%) şi de posibilitatea de a lucra în timpul sărbătorilor (20%), iar pentru 16% dintre respondenţi, tăierea salariului este o sursă semnificativă de îngrijorare.
Pentru mulţi angajaţi, „coşmarurile” la job iau diverse forme, iar la vârful clasamentului se află un şef „de coşmar” (33%), urmat de colegii „horror” (28%), iar pentru 23% dintre respondenţi, salariul „fantomă” adaugă stres suplimentar.
Un program de lucru „înfiorător” este o altă provocare pentru 17% dintre angajaţi, însă 30% dintre participanţi declară că nu au parte de astfel de „coşmaruri” la locul de muncă.
Conform sondajului bestjobs, deadline-urile strânse, naveta zilnică şi şedinţele individuale cu superiorii sunt menţionate fiecare de 20% dintre respondenţi ca fiind aspecte care provoacă „fiori pe şira spinării” la locul de muncă, în timp ce şedinţele interminabile afectează 16% dintre angajaţi. Cu toate acestea, 18% dintre participanţi se bucură de o atmosferă de lucru liniştită, considerând că la job „totul e lapte şi miere”.
Halloween-ul nu este o sărbătoare foarte populară în rândul companiilor româneşti, însă dacă ar putea alege o temă de costume pentru Halloween, preferinţele angajaţilor ar reflecta perfect atmosfera de la birou: 26% ar fi „Echipa Burnout”, în timp ce 23% ar opta pentru „Vrăjitorii cafeluţelor.” Aproximativ 14% ar alege să fie „Maniacii Multitasking-ului”, iar 12% ar reprezenta „Echipa Tech Troubles”. Alte opţiuni populare includ „Demonii Deadline-urilor” (10%), „Maratoniştii Pauzei de Masă” (10%), „Monştrii Şedinţelor” (8%) şi „Vampirii Corporatişti” (8%).
Sondajul a fost realizat în luna octombrie, pe un eşantion de 570 de utilizatori de internet.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro