Starbucks bate Apple şi Google la propriul lor joc. Care este segmentul de piaţă pe care gigantul cafelei are mai mulţi clienţi
Giganţii din sectorul hi-tech, Google, Apple şi Samsung se întrec pentru a câştiga poziţia de lider printre platformele de plăţi pe mobil. Însă momentan, „regele” industriei este compania Starbucks, potrivit Quartz.
Peste 23,4 milioane de persoane folosesc aplicaţia Starbucks pentru a plăti cafeaua sau ceaiul o dată la şase luni, potrivit eMarketer. În acelaşi timp, în acelaşi interval de timp, 22 de milioane folosesc Apple Pay, 11,1 milioane folosesc Google Pay, iar 9,9 milioane – Samsung Pay.
eMarketer se aşteaptă ca acest trend să continue, bazându-se pe popularitatea Starbucks şi pe opinia publică faţă de Apple şi Google Pay.
Poziţia de lider a Starbucks este consolidată de decizia de a transfera cupoanele cadou în cadrul aplicaţiei. Aceste cupoane cadou utilizate acum prin intermediul aplicaţiei de mobil reprezintă o treime din vânzările anuale ale Starbucks în SUA şi Canada.
Raportul eMarketer nu menţionează cât cheltuie oamenii prin intermediul fiecărei platforme, ceea ce face dificil analizarea valorii fiecăreia dintre ele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro