„Statele unite ale Amazon”: Gigantul îşi dezvoltă propriile capacităţi de testare în lupta cu pandemia de COVID-19
Gigantul Amazon se confruntă cu o presiune enormă în ultimele săptămâni, întrucât trebuie să îşi menţină activitatea şi să opereze la capacitate maximă, în timp ce trebuie să implementeze constant măsuri pentru a proteja angajaţii, ceea ce a determinat compania de comerţ online să îşi construiască propriile facilităţi de testare pentru COVID-19, potrivit Quartz.
Amazon a anunţat săptămâna trecută că a început să adune echipamente pentru a-şi construi primul laborator propriu de testare. Compania a spus că vrea să dezvolte capacităţi de testare prin care să poată monitoriza starea de sănătate a sutelor de mii de angajaţi ai companiei, inclusiv a celor asimptomatici.
„Testarea la scară largă de-a lungul tuturor industriilor ar ajuta atât oamenii să rămână în siguranţă, cât şi economia să reporneasc. Din păcate, trăim într-o lume a neîndestulării unde testarea pentru COVID-19 este puternic raţionalizată”, a scris Amazon într-o postare pe blogul propriu.
Amazon a mutat cercetători, manageri de programe şi alţi specialişti din proiectele lor către acest proiect al testării în masă. Compania speră că va începe în curând testarea angajaţilor din prima linie. Agenţia de presă Reuters a scris că Amazon este în discuţii cu şefii a doi producători de teste pentru a identifica modalităţi prin care să testeze angajaţii.
Testarea la scară largă este arma cheie în lupta cu coronavirusul, întrucât experţii din sănătate încearcă să limiteze răspândirea.
De obicei, aceste eforturi de testare trebuie desfăşurate de guvern, însă politicienii s-au regăsit într-o situaţie pe care o gestionează cu greu, nereuşind să acopere necesarul de teste şi materiale medicale.
Faptul că Amazon îşi asumă o misiune atât de importantă aminteşte de puterea unei companii care valorează 1.000 miliarde dolari – astfel încât poate acţiona ca o ţară în sine.
Jeff Bezos, fondatorul şi CEO-ul Amazon, este cel mai bogat om din lume şi unul dintre cei mai puternici.
Veniturile Amazon în 2019 s-au ridicat la 281 miliarde dolari, aproximativ cât PIB-ul României.
Amazon are peste 150 milioane de clienţi în sistemul de loializare Prime la nivel global, ceea ce ar însemna că dacă aceştia ar fi o ţară, ar fi a noua cea mai populată ţară din lume.
Cu toate acestea, valoarea şi puterea Amazon nu au putut să protejeze compania în faţa unei pandemiei.
Până acum, cel puţin 50 de angajaţi Amazon din 500 de depozite situate în SUA s-au îmbolnăvit de COVID-19, potrivit New York Times.
Amazon a încercat să crească moralul angajaţilor majorându-le plata cu doi dolari pe oră în SUA, şi doi euro pe oră în Uniunea Europeană, în timp ce a anunţat că va plăti dublu orele suplimentare. Mai mult, Amazon angajează 100.000 de oameni pentru a face faţă cererii în creştere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro