Strauss Coffee, pe locul doi pe piaţa cafelei solubile din România, după preluarea mărcii Amigo
Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe, ocupă locul doi pe piaţa cafelei solubile din România, după Nestle, odată cu preluarea pentru 20 milioane dolari a brandului de cafea Amigo, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel.
"Cel mai important concurent pe această piaţă (de cafea solubilă, n.r.) este Nestle. Concurenţi importanţi sunt şi Mondelez şi Maspex Polonia. Prin urmare, Strauss ocupă, după realizarea concentrării economice, locul doi în piaţă după Nestle, ceea ce accentuează îngrijorările de natură concurenţiale, referitoare la o posibilă creştere unilaterală a preţurilor", se arată în decizia Consiliului Concurenţei care aprobă tranzacţia, fără a menţiona însă cotele de piaţă ale companiilor menţionate.
Strauss Coffee a anunţat în februarie preluarea brandului de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, tranzacţie care urma să fie aprobată de Consiliul Concurenţei.
Activele preluate constau în mărcile de cafea Amigo, drepturile de proprietate intelectuală aferente Amigo, numele de domeniu şi stocul de cafea şi produse finite Amigo existente în proprietatea vânzătorului, la momentul tranzacţiei.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro