Studiu: 1 din 2 români intenţionează să cumpere de Black Friday. Televizoarele şi electrocasnicele, cele mai căutate produse

Postat la 15 noiembrie 2018 41 afişări

Nouă din zece români au auzit de Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, iar numărul celor care doresc să cumpere cel puţin un produs la reduceri este în creştere, potrivit unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România.

Studiu: 1 din 2 români intenţionează să cumpere de Black Friday. Televizoarele şi electrocasnicele, cele mai căutate produse

Astfel, 51% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere cel puţin un produs de Black Friday, datele studiului indicând un interes în creştere pentru televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile şi articole din gama home&deco.

 

„Evenimentul Black Friday este tot mai popular în România, iar ofertele disponibile pe piaţă atrag din ce în ce mai mulţi clienţi. Atât notorietatea, cât şi intenţia de cumpărare sunt în creştere faţă de anul trecut, ceea ce reprezintă o confirmare a eforturilor depuse de retaileri în această direcţie”, spune Pepa Adriana Gheară, Senior Client Service Executive Kantar Millward Brown România.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
cumparare,
romani,
studiu

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.