STUDIU: Ce diferenţe de preţ există la produsele vândute prin magazinele online sau cele clasice

Postat la 09 iulie 2014 52 afişări

Aceleaşi produse pot fi în medie cu până la 25% mai ieftine în magazinele online decât în cele clasice (offline), diferenţele cele mai mari regăsindu-se la cărţi, tablete şi telefoane mobile, iar cele mai mici la aspiratoare şi hrana pentru animale de companie, potrivit unui studiu Millward Brown.

STUDIU: Ce diferenţe de preţ există la produsele vândute prin magazinele online sau cele clasice

 De exemplu, la un model de telefon al cărui preţ este în jurul a 500 lei, în momentul efectuării studiului existau diferenţe de până la 80 lei între preţul din online şi cel din offline.

De asemenea, cumpărătorul poate economisi în cazul tabletelor la anumite modele şi până la 300 lei dacă cumpără din online, iar anumite titluri de cărţi pot fi găsite la jumătate de preţ, ajungându-se la economii de 15 lei în unele cazuri.

Astfel, diferenţele de preţ ajung la 25% în cazul cărţilor, 15% la tablete şi 14% la telefoane mobile.

Cele mai mici diferenţe de preţ între online şi offline s-au constat la aspiratoare (4%) şi la hrana pentru animalele de companie (1%).

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/studiu-ce-diferente-de-pret-exista-la-produsele-vandute-prin-magazinele-online-sau-cele-clasice-12915997
12915997
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.