Studiu: Femeile preferă maşinile compacte-medii şi SUV-urile, bărbaţii sunt atenţi la culoare
Cu toate acestea, la nivel de preferinţă, femeile aleg compactele-medii şi SUV-urile, în timp ce bărbaţii se orientează către modele mai impunătoare, din clasa limuzine (maşini mari, de lux).
Abordarea vizavi de achiziţia automobilelor este particulară pentru fiecare companie, în funcţie de domeniul de activitate, de modul de exploatare sau de existenţa sau nu a unui departament intern de administrare a flotei
"Există mai multe categorii de clienţi, de la companii cu o politică de achiziţie bine definită, care clasifică pe fiecare nivel ierarhic tipul maşinilor permise ca brand, model, motorizare, buget, perioadă de utilizare şi rulaj maxim, până la companii care fac achiziţii în funcţie de oportunitatea de pe piaţă în momentul cumpărării. Pe lângă acestea, există şi companii care fac achiziţii în funcţie de imaginea rezultată din asocierea cu un brand", subliniază Philip Aarsman, managing director al Business Lease România.
Din totalul parcului de autovehicule gestionate de Business Lease, 75% dintre şoferi sunt bărbaţi, iar 25% sunt femei.
Studiul mai arată că femeile sunt mai atente la siguranţa la volan, optând de cele mai multe ori pentru airbag-uri suplimentare. Alte dotări pe care doamnele şi domnişoarele insistă să le aibă maşina condusă ar fi cutie automată, încălzire în scaune, priectoare de ceaţă, climă şi navigaţie. Bărbaţii sunt mai tehnici, preferând un automobil cu motor puternic sau un sistem audio mai bun. Cu toate acestea, în mod surprinzător, domnii sunt cei care au preferinţe legate de culoarea maşinii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro