STUDIU: Piaţa de publicitate online a fost de 45,5 milioane de lei în primul semestru al anului

Postat la 16 decembrie 2013 72 afişări

Piaţa de publicitate online a fost de 45,5 milioane de lei în primul semestru al acestui an, industria telecom menţinându-şi supremaţia în ceea ce priveşte sumele investite în publicitatea online autohtonă în prima jumătate a lui 2013, potrivit celui mai recent studiu ROADS.

STUDIU: Piaţa de publicitate online a fost de 45,5 milioane de lei în primul semestru al anului

 Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, industria telecom îşi menţine supremaţia în ceea ce priveşte sumele investite în publicitatea online autohtonă în prima jumătate a anului 2013, contribuind cu 7,3 milioane de lei la o piaţă de 45,5 milioane de lei, valoarea totală raportată de participanţii la cel mai recent studiu ROADS.

Conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS, valoarea pieţei de publicitate online pe primul semestru al anului în curs a fost de 45,5 milioane de lei, cu 2% mai puţin comparativ cu primul semestru al anului 2012.

Topul celor mai mari industrii investitoare este completat la distanţă de sectorul bancar (4,4 milioane lei) şi auto (4,2 milioane lei).

În privinţa formatelor, cele embedded rămân de departe cele mai utilizate în publicitatea online în primul semestru al anului 2013, urmate la o distanţă considerabilă de interruptive formats.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/studiu-piata-de-publicitate-online-a-fost-de-45-5-milioane-de-lei-in-primul-semestru-al-anului-11778872
11778872
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.