Superbet: Vlad Ardeleanu pleacă de la conducerea operaţiunilor din România după cinci ani în care a adus compania de pariuri la un rulaj de 2,8 mld. euro în 2019 şi la o valoare de piaţă de 700 mil. euro
Vlad Ardeleanu a plecat de la conducerea operaţiunilor Superbet România după cinci ani în care a făcut din compania de pariuri una dintre cele mai valoroase firme angtreprenoriale româneşti şi care a dus la intrarea în acţionariat a fondului de investiţii american Blackstone.
Vlad Ardeleanu a plecat de la conducerea operaţiunilor Superbet România după cinci ani în care a făcut din compania de pariuri una dintre cele mai valoroase firme angtreprenoriale româneşti şi care a dus la intrarea în acţionariat a fondului de investiţii american Blackstone.
Vlad Ardeleanu spune că îşi va continua cariera prin dezvoltarea unor afaceri antrepronoriale proprii.
“Am condus o echipă care a reuşit succese remarcabile: compania a crescut de cinci ori, a avut un rulaj de 2,8 miliarde de euro în 2019 şi a intrat în topul primelor zece companii antreprenoriale din România”, spune el.
În urmă cu cinci ani Sacha Dragic l-a recrutat pe Vlad Ardeleanu de la Carrefour pentru a dezvolta Superbet.
În toată această perioadă Superbet a ajuns numărul unu pe piaţa de pariuri din România şi a început un proces de extindere internaţională. Anul trecut, Dragic a recrutat o întreagă echipă de management, poziţia de CEO a întregului grup fiind preluată de irlandezul Johnny Hartnett, care a fost numărul doi în cadrul casei de pariuri Paddy Power Betfair, una dintre cele mai mari companii de pariuri sportive la nivel global.
“Astăzi, Superbet are profil de corporaţie internaţională, o evaluare de 700 de milioane de euro şi este partener al Blackstone, cel mai mare fond de investiţii din lume. Sunt sigur aşadar că noua echipă de management va avea succes în a atinge obiectivul unei evaluări de 1 miliard de dolari în următorii ani”, a subliniat Ardeleanu.
La începutul anilor 2000 el a fondat împreună cu omul de afaceri Florentin Banu reţeaua de magazine Artima pe care au vândut-o în 2007 grupului Carrefour. După preluare, Carrefour l-a păstrat pe Ardeleanu care a ajuns numărul doi în conducere.
Pe lângă afacerile antreprenoriale proprii Ardeleanu spune că vrea să se dedice unui proiect naţional – Şah pentru România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro