Superfood Company: Piaţa de puericultură mică atinge pragul de 16 milioane euro în 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de produse pentru copii mici, apreciază că segmentul de puericultură mică a atins pragul de 7,5 milioane de euro, la sfârşitul primului semestru din 2018 şi va ajunge la valoarea de 16 milioane euro până la finalul anului.
Raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut, această nişă de piaţă a înregistrat o creştere de circa 7%, potrivit datelor companiei. La finalul anului 2017, valoarea pieţei de puericultură mică se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, având 25 de jucători activi, iar Superfood Company se regăseşte între primii trei, din punct de vedere al cotei de piaţă.
“Creşterea pieţei de puericultură mică este influenţată de majorarea consumului pe plan local, care va continua şi în următoarea perioadă, conform estimărilor noastre. Superfood a avut o evoluţie foarte bună pe acest segment, în primul semestru al anului, Baby Nova fiind marca cea mai bine vândută, atât pe segmentul de puericultură mică, cât şi la nivelul întregului portofoliu. Nişa produselor de îngrijire a copiilor mici traversează o perioadă bună, stabilă, dar rămâne supusă provocărilor. Dintre cele 25 de companii care activează în acest sector, 80% din cota de piaţă este reprezentată de primii şapte jucători”, a declarat Daniel Dărăban, director general al Superfood Company.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro