SURPRIZĂ de proporţii: De unde vin produsele de la Lidl? ADEVĂRUL de la raft care i-a şocat pe clienţi
Discounterul german Lidl, al treilea cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de 1,25 mld. euro anul trecut, a exportat către Bătrânul Continent produse „made in Romania“ în valoare de circa 25-30 mil. euro în 2016.
„În total anul trecut am exportat produse locale de circa 25-30 mil. euro, o valoare relativ constantă comparativ cu 2015. Mai mult, săptămâna trecută am lansat primul export de produse româneşti pentru săptămâna tematică balcanică“, spune Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile Lidl pe plan local.
Pentru acest eveniment, săptămâna tematică balcanică, patru produse locale au fost alese de executivii din alte ţări care lucrează în departamentul de achiziţii al Lidl. Cele patru produse sunt berea Timişoreana, mălaiul local, zacusca şi salamul de Sibiu.
„Am exportat peste jumătate de milion de sticle de bere, respectiv 16 camioane. Produsele au ajuns în Olanda, Belgia, Bulgaria, Marea Britanie, Spania şi Irlanda.“
În afară de aceste produse Lidl mai exportă şi alte produse, de regulă produse alimentare precum lactate, ulei sau sucuri şi snacksuri. Destinaţia principală sunt tot pieţele europene.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro