SURPRIZĂ majoră. De unde vin fructele şi legumele de la Carrefour
Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare retailer din România după cifra de afaceri, are mai multe iniţiative în sectorul de legume-fructe în vederea dezvoltării parteneriatelor cu producători locali.
„În momentul în care am venit în România m-au surprins o serie de lucruri. În primul rând nu ştiam nimic despre sectorul agricol local şi am descoperit ce potenţial uriaş de dezvoltare are“, spune Jean Richard de Latour (38 de ani), executivul francez care conduce de un an operaţiunile locale ale Carrefour în România.
În primele luni de mandat el a călătorit prin ţară pentru a descoperi reţeaua, dar astfel a cunoscut şi o serie de furnizori locali ai Carrefour.
„În sezon, 90% din legumele din magazine provin de la producători locali. Avem nevoie de mai mulţi furnizori, de mai multe produse, dat fiind că ne extindem.“
Carrefour are circa 370 de magazine în România sub formatele hipermarket, supermarket, proximitate, discount şi online.
Retailerul francez este jucătorul din România care acoperă cele mai multe formate din piaţă. Mai mult, an de an se deschid 30-40 de unităţi noi, în special pe format mic, dar nu numai. Vânzările cumulate ale grupului au sărit de 10,5 mld. lei anul trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro