Takata renunţă la un dispozitiv de umflare a airbagurilor vehiculelor care a dus la rechemări record
Compania japoneză Takata va renunţa la fabricarea unuia dintre dispozitivele de umflare a airbagurilor şoferilor, care a dus la rechemarea în service a peste 17 milioane de vehicule americane, dintr-un total de aproape 34 de milioane de vehicule incluse în campania din Statele Unite.
Vicepreşedintele executiv al companiei pentru regiunea America de Nord, Kevin Kennedy, a declarat într-o declaraţie publicată înaintea unei audieri într-o comisie a Camerei Reprezentanţilor că Takata s-a angajat să renunţe la producţia acelui model de dispozitiv, relatează Automotive News.
Acel tip de dispozitiv este numai unul dintre multiplele modele acoperite de campania de rechemări care include aproape 34 de milioane de vehicule piaţa americană, din cauza riscului de explozie la declanşare.
Takata are cunoştinţă de 67 de cazuri de rupere a acelor dispozitive, apărute la vehicule aflate în circulaţie, a spus Kennedy.
El a precizat că rechemarea în service pentru înlocuirea airbagurilor şoferilor va avea loc în patru etape, urmând să aibă prioritate regiunile cu umiditate ridicată, unde riscul deteriorării dispozitivelor de umflare este mai mare.
Circa 17,6 milioane de vehicule fabricate de Honda, BMW, Chrysler, Ford şi Mazda sunt incluse în campania de înlocuire a dispozitivelor de umflare a airbag-urilor şoferilor.
În cazul airbag-urilor pentru pasageri, rechemările vor avea loc în trei campanii, una naţională şi două regionale, pentru zonele cu umiditate ridicată.
Potrivit informaţiilor furnizate de Takata Administraţiei Naţionale pentru Siguranţa Traficului, campania de înlocuire a airbagurilor pentru pasageri acoperă vehicule produse de Chrysler, Daimler Trucks, Ford, General Motors, Mitsubishi, Nissan, Subaru şi Toyota.
Takata, cu sediul în Statele Unite, a anunţat că va înlocui airbagurile la un total de 33,8 milioane de vehicule din SUA, fabricate de 11 producători auto importanţi. Toate acele vehicule au dispozitive de umflare a airbag-urilor care pot explota şi proiecta schije metalice în şoferi şi pasageri. La nivel mondial, Takata trebuie să înlocuiască airbagurile de la peste 50 de milioane de vehicule, dar fabricarea pieselor de schimb poate dura ani de zile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro