Test de autonomie cu Mitsubishi i-MiEV
Mitsubishi i-MiEV este unul dintre cele doua modele de masini electrice disponibile acum pe piata auto de la noi (celalalt model fiind, de fapt, ”fratele geaman” Citroen C0). Am vrut sa vedem daca merita sa-ti iei masina electrica in Romania in 2011.
Inainte de a trece la punctul de interes al acestui test, sa vedem mai intai ce presupune primul contact cu Mitsubishi i-MiEV. Un autovehicul cu propulsie strict electrica - adica o curiozitate pentru orice pasionat de masini, nu? Cand am vazut pentru prima data in realitate Mitsubishi i-MiEV, in parcare, aproape ca m-a bufnit rasul: un look in parte simpatic, in parte efeminat si o inaltime prea mare pentru latimea ciudat de redusa. Practic, o masina de oras de clasa mini, de la care nu poti sa ai pretentii, nu? Nimic senzational. De fapt, aproape nimic. Relativ senzational mi s-a parut faptul ca masina beneficiaza de un portbagaj suficient de mare, care chiar poate fi marit prin rabatarea fractionata a banchetei. In plus, spatiul pe locurile din spate mi se pare excelent pentru lungimea de numai 3,5 metri a masinii, ampatamentul de 2,55 metri avand un cuvant important de spus.
Cititi mai multe pe www.promotor.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro