The New York Times publică în regim de gratuitate 50 dintre cele mai bune articole ale sale
The New York Times a renunţat, luni, la taxa impusă pentru lectura unora dintre cele mai bune articole ale sale, publicate în ultimii patru ani, în cadrul unei serii mai largi de iniţiative, ce marchează depăşirea de acest ziar a pragului de 1 milion de abonamente digitale, informează poynter.org.
Articole, editoriale şi materiale video au fost selecţionate de un grup de editori din conducerea cotidianului The New York Times (NYT) şi reprezintă un "tribut" adus jurnalismului favorizat şi susţinut de abonaţii digitali ai ziarului, a precizat Clifford Levy, asistent-editor al publicaţiei americane.
Lista conţine 50 de materiale jurnalistice care evidenţiază cel mai bine spiritul de la The New York Times, incluzând corespondenţă externă, articole de opinie, reportaje culturale şi anchete aparţinând jurnalismului de investigaţie.
"Vrem ca abonaţii noştri online să ştie că aceasta este o parte din jurnalismul pe care ei îl susţin. Nu am fi putut să facem toate aceste lucruri fără abonaţii noştri online. Este o listă uimitoare", a adăugat Clifford Levy.
Cele 50 de articole care pot fi citite în regim de gratuitate sunt prezentate într-un editorial scris de Dean Baquet, executive-editor al cotidianului american, şi vor rămâne disponibile spre consultare, gratuit, timp de câteva săptămâni. În această perioadă, editorii publicaţiei vor solicita un feedback de la cititori, pentru a determina felul în care aceştia au fost afectaţi de stilul jurnalistic practicat de The New York Times. Comentariile ce vor fi primite de la cititori vor fi folosite pentru a ilustra un al doilea "pachet" de articole publicate de NYT, ce vor putea fi consultate tot gratuit, pe 5 octombrie, într-o altă iniţiativă care va celebra succesul obţinut de programul de abonamente digitale.
Programul abonamentelor digitale a reprezentat o strategie importantă pentru The New York Times, care s-a confruntat cu o scădere considerabilă a veniturilor din publicitate, la fel ca restul publicaţiilor din industria presei scrise. Margaret Sullivan, public-editor la The New York Times, a spus că depăşirea pragului de 1 milion de abonamente digitale reprezintă "un mare succes", dar că succesul acestora nu va asigura de unul singur viitorul financiar al ziarului. În august, NYT a anunţat o scădere cu 13% a veniturilor din print, însă acea pierdere a fost compensată de veniturile din creşterea numărului de abonamente digitale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro