Tineri manageri de top 2018: Anca Veluda, head of consumer proposition, Orange România
Echipa de 12 oameni a căror activitate o coordonează Anca Veluda defineşte şi implementează strategii dedicate clienţilor rezidenţiali. „În 2017, împreună cu echipa pe care o coordonez, am reuşit să creştem de la lună la lună numărul clienţilor care beneficiază de servicii convergente, iar numărul utilizatorilor 4G a crescut cu 30% faţă de anul precedent.”
Anca Veluda şi-a început cariera în cadrul Orange România în urmă cu 14 ani, iniţial în departamentul de call center, în anii de studenţie, apoi a preluat treptat alte roluri: team leader şi proposition manager în cadrul departamentului de marketing; începând cu 2015 a preluat poziţia actuală. În cei 14 ani, a avut un stagiu de 18 luni la Paris, timp în care a gestionat două proiecte transversale, coordonând echipe din şapte ţări.
Unul dintre cele mai dificile momente, povesteşte ea, a fost în 2008, când toate pieţele, inclusiv sectorul telecom, s-au confruntat cu o scădere semnificativă a veniturilor. „Segmentul cartelelor preplătite, pe care îl gestionam atunci, a înregistrat scăderi considerabile, iar situaţia era extrem de provocatoare. Am reuşit să depăşesc această perioadă testând peste 300 de acţiuni împreună cu echipa. Am implementat toate scenariile la care ne-am putut gândi şi din cele peste 300 de variante pot spune că aproximativ 10% au meritat.
Dar, la finalul anilor 2008 şi 2009, Orange a fost lider de piaţă, ceea ce se întâmplă şi astăzi pe întreg segmentul de clienţi rezidenţiali.”
Cât priveşte planurile pe termen lung, Anca Veluda spune că sectorul telecom este extrem de dinamic şi îi oferă nenumărate provocări, care o stimulează. „Pe lângă faptul că mă ţin în priză, contează enorm şansa de a învăţa lucruri noi, în mod constant, şi de a lucra alături de oameni talentaţi. Momentan, viitorul apropiat îl văd construit tot în această zonă. Pe de altă parte, ţinând cont de ritmul trepidant de viaţă şi de viteza schimbărilor din jurul nostru, zece ani este un termen extrem de îndepărtat. Dacă ar fi totuşi să încerc să desluşesc în globul de cristal - îmi doresc ca la un moment dat să pot construi un brand propriu, o afacere de familie.”
33 de ani
head of consumer proposition
Orange Romania
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro