Tineri manageri de top 2018: Teodora Niţu, Ana Pan
Este responsabilă de activitatea de in-store marketing (implementarea campaniilor de comunicare în reţeaua Ana Pan, campanii de promovare pentru renovarea şi extinderea reţelei), dar şi dezvoltarea strategiei de digital marketing prin social media şi campanii online de Google AdWords.
În plus, coordonează şi activitatea magazinului online, atât din punctul de vedere al promovării, cât şi al vânzărilor; anul trecut, veniturile acestuia s-au dublat faţă de 2016. Ea este responsabilă de activitatea a trei colege din departamentul de marketing, iar pentru activitatea de in-store marketing colaborează direct cu managerii de magazine de la Ana Pan şi Ana Baking Co. Absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA (2004-2008), Teodora Niţu şi-a început activitatea în cadrul Ana Pan în 2015, când a preluat responsabilitatea activităţilor de marketing şi promovare.
2017 a fost al treilea an consecutiv de creştere a vânzărilor Ana Pan şi Ana Baking Co, respectiv un plus de 16% faţă de 2016, în mare parte datorită creşterii organice şi fără modificări de preţ semnificative. Anul trecut, a crescut şi numărul de angajaţi ai Ana Pan, care a ajuns la 240.
Anul trecut, reţeaua Ana Pan a sporit cu două spaţii, ambele deschise în Capitală, iar înainte de Crăciun a fost redeschis şi shopul flagship al reţelei, din Radu Beller; cu acest prilej a fost introdusă o gamă de fresh food, specialităţi de cafea şi patiserie pregatită în magazin.
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro