Uber România: Lansăm un serviciu dedicat mediului de business în a doua parte a anului
ompania americană Uber, care le oferă posesorilor de smartphone-uri un serviciu de transport alternativ celor de taxi prin intermediul unei aplicaţii mobile, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an cu 30% mai multe curse pe plan local faţă de sfârşitul lui 2015 pentru serviciul premium UberSelect, utilizatorii acestuia fiind în principal expaţi şi oameni de business.
Astfel, Uber România are în plan să lanseze în a doua jumătate a anului un serviciu dedicat companiilor (B2B – business to business) numit Uber for Business.
„Vedem un interes foarte mare din partea mediului de afaceri, atât pentru UberSelect cât şi pentru uberX - primim constant solicitări din partea unor companii mari din mediul bancar, IT&C sau servicii. Credem că va fi un produs foarte căutat deoarece ar permite companiilor să folosească Uber pentru deplasările angajaţilor într-un mod foarte eficient şi uşor de urmărit. Lucrăm la implementarea pe partea de back-end (tehnologie) şi ne propunem să îl lansăm în a doua jumătate a anului 2016“, au declarat pentru ZF reprezentanţii Uber România.
Serviciul Uber dedicat mediului de afaceri le-ar oferi utilizatorilor posibilitatea de a-şi crea un profil separat de business în cadrul aplicaţiei mobile astfel încât să poată gestiona individual călătoriile în interes personal şi cele în interes de serviciu, având înregistrate două carduri bancare în cadrul aceluiaşi cont.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro