Ultimul pariu al Carrefour: un magazin în centrul vechi
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu patru formate de magazine – hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi online – a ajuns la 56 de magazine de proximitate după ce a deschis două unităţi noi în Capitală.
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu patru formate de magazine – hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi online – a ajuns la 56 de magazine de proximitate după ce a deschis două unităţi noi în Capitală. Francezii au mers cu un magazin în centrul istoric al Capitalei – o zonă dominată de restaurante, cafenele şi baruri – şi în cartierul Colentina.
Magazinul Express Wine&Co de pe strada Franceză, nr. 54, ce măsoară 70 mp, este primul magazin deschis de o reţea de comerţ modern în centrul istoric, o zonă cu circa 200 de baruri, restaurante şi cafenele. Cel de-al doilea magazin este amplasat pe şoseaua Colentina, nr. 27 şi are 149 mp.
Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului, care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o reţea de magazine, să păstreze, să administreze şi să îşi dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România, spun reprezentanţii grupului francez. Carrefour a început să dezvolte sistemul de franciză în 2011, primul partener fiind reţeaua locală de magazine Angst. Ulterior, francezii s-au dezvoltat şi împreună cu alte magazine şi reţele locale.
În total Carrefour, care a terminat anul trecut cu afaceri de 5 mld. lei, operează în prezent în România 159 de magazine.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro