Un alt om de afaceri vrea să devină preşedinte al SUA. Cine ar putea fi contracandidatul lui Trump în 2020

Postat la 13 noiembrie 2018 260 afişări

Fostul director executiv al Starbucks, Howard Schultz, ia în considerare o posibilă candidatură la alegerile prezidenţiale din 2020.

Un alt om de afaceri vrea să devină preşedinte al SUA. Cine ar putea fi contracandidatul lui Trump în 2020

În acest sens, el şi-a format o echipă de PR formată din nume importante, care îl include inclusiv pe fostul manager de campanie al lui John McCain.

 

Schulz, democrat şi om de afaceri influent, ar putea deveni principalul competitor al lui Donald Trump la alegerile din 2020. Cu toate acestea, el are nevoie de o echipă cu experienţă în sfera politică, scrie Daily Mail.

 

Potrivit sursei citate, în prezent, fostul director executiv al Starbucks se pregăteşte să plece într-un tur de promovare a volumului său de memorii: „O călătorie pentru a reimagina ceea ce promite America.” Astfel, acesta l-a adus în echipă pe Steve Schmidt, un fost vicepreşedinte al unei companii de relaţii publice, care anterior s-a ocupat de campania prezidenţială a republicanului John McCain.

 

Totodată, Schulz şi-a angajat un alt consilier, pe Rajiv Chandrasekaran, care a lucrat cu el şi în perioada în care era director executiv al Starbucks. Acesta a fost corespondent la Washington Post.

 

Analiştii politici spun că prin aceste măsuri, Howard Schultz transmite semnalul că ia în consideerare o candidatură la alegerile in 2020.

 

„Cred că persoanele care vor să intre din zona afacerilor în cea politică, mai ales pentru o candidatură la prezidenţiale, au nevoie pe cineva în preajma lor – oameni familiari cu aceste situaţii, care să îi ajute”, a precizat Thomas Rath, reprezentant republican.

 

Potrivit consilierului politic democrat Hank Sheinkopf, Schultz „vrea să le arate oamenilor că poate forma rapid o echipă.”

 

„Cele mai bune campanii prezidenţiale se bazează pe oameni care vin din sectoare diverse: de la cel provat, la cel public. E o mişcare inteligentă. În prima campanie, Clinton a folosit inclusiv regizori de flim, la fel şi Ronald Reagan. A aduna persoane de toate felurile arată că ştii ce faci şi e un avertisment pentru alţi candiaţi.”

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.