Un nou brand românesc de sucuri ia cu asalt piaţa. Vrea să se bată cu giganţii Coca-Cola şi Pepsi

Postat la 26 iunie 2015 469 afişări

Un nou brand românesc de sucuri ia cu asalt piaţa. Vrea să se bată cu giganţii Coca-Cola şi Pepsi

Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

Sucul românesc care ia cu asalt piaţa     

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
asalt
/actualitate/un-nou-brand-romanesc-de-sucuri-ia-cu-asalt-piata-vrea-sa-se-bata-cu-gigantii-coca-cola-si-pepsi-14502890
14502890
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.