Un nou brand românesc de sucuri ia cu asalt piaţa. Vrea să se bată cu giganţii Coca-Cola şi Pepsi
Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie dintr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci internaţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).
Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.
Sucul românesc care ia cu asalt piaţa
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro