Un nou buton la Facebook: Buy!
În încercarea de a atrage noi fani, Facebook a anunţat că va introduce butonul “Buy” în cadrul unui test care include un număr de companii mici şi mijlocii. Butonul este valabil şi pe versiunile de mobil şi pe cele de desktop ale Facebook şi va permite doritorilor să cumpere produse direct de la companii.
Un purtător de cuvânt al companiei a precizat că butonul va fi disponibil, pentru moment, pentru foarte puţine companii – “ajung degetele de la o mână”. Dar, în cazul în care acesta va fi generalizat, efectul va fi extrem de important; pe Facebook au pagini circa 30 de milioane de mici afaceri din întreaga lume, care vor avea ocazia să îşi vândă direct şi rapid produsele. Aceasta nu este prima idee comercială a companiei, care a mai testat în 2012 Facebook Gifts.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro