Un român este directorul comercial al Ikea în Japonia şi are în subordine peste 300 de oameni
Ikea deţine în Japonia opt magazine, potrivit site-ului propriu. Prin comparaţie, suedezii au în România un singur magazin, cu vânzări anuale de circa 90-100 milioane de euro. Ikea deţine în Japonia opt magazine, potrivit site-ului propriu. Prin comparaţie, suedezii au în România un singur magazin, cu vânzări anuale de circa 90-100 milioane de euro.
Executivul român Tony Dumitru Vatuiu ocupă de circa un an poziţia de director comercial în cadrul retailerului de mobilă Ikea în Japonia, fiind totodată responsabil de logistică, vânzări şi marketing pentru operaţiunile din zona Tokyo Bay ale companiei suedeze. El are în subordine o echipă de opt manageri şi alţi 300 de salariaţi.
„Lucrez direct cu opt manageri şi aproximativ 300 de muncitori. Sunt responsabil nu doar de partea comercială, dar mai ales de dezvoltarea oamenilor cu care lucrez, astfel încât atunci când va veni ziua plecării mele din Japonia să am încrederea să predau ştafeta unei echipe stabile, competente şi pregătite pentru viitoarele provocări. Ikea Japonia este într-o continuă expansiune şi are foarte mare nevoie de oameni competenţi“, spune executivul român.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro