Unilever South Central Europe a numit un nou director de marketing: Dan Oprescu
Dan Oprescu, 45 de ani, se alatura boardului Unilever South Central Europe, in urma promovarii lui Fulvio Guarneri.Guarneri a fost numit in functia de Vicepresident Brand Building Home and Personal Care al Unilever Rusia, Ukraina si Belarus (RUB), incepand cu 1 august 2011.
Dan Oprescu, are peste 17 ani de experienta in piata bunurilor de larg consum, castigata in tarile din regiune. El si-a inceput cariera in 1993, la The Nielsen Company, inainte de a se angaja la Unilever, in 1998, cand a preluat rolul de a asigura managementul marcilor de ingrijire a locuintei si ingrijire personala. In perioada 2000-2002 a lucrat pentru Unilever in Praga, detinand pozitii de brand development pentru produse de ingrijire a corpului si produse de ingrijire orala.
In anul 2002, Dan s-a alaturat companiei Japan Tobacco Intl Romania, in functia de Portfolio, Brand and Trade Strategy Director si a devenit membru in board in iunie 2005. In ultimii 3 ani, Oprescu a condus divizia Consumer, Marketing si Research&Development a companiei Hochland Romania si Polonia.
Unilever, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau in care sunt incluse marci precum Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann's, Algida, Lipton. Unilever este prezent in Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro