Unul dintre cei mai mari producatori de ţigări din lume le recomandă clienţilor să nu le cumpere produsul
Cum ar putea supravieţui o companie care le transmite în mod explicit clienţilor să nu le cumpere produsul? Se pare că gigantul Philip Morris International are răspunsul prin noua campanie lansată de companie, potrivit Bloomberg.
Producătorul ţigărilor Marlboro a lansat saptămâna aceasta rezultatele financiare pentru primul trimestru şi le-a arătat investitorilor cât de repede scad volumele pe vânzările de ţigări.
Philip Morris nu încearcă să lupte cu acest trend, ba chiar descurajează fumatul prin noua sa campanie şi accelerează pariul pe device-urile IQOS, care se vând deja în 44 de ţări.
„Are sens din punct de vedere financiar pentru că noul business este mult mai sustenabil, şi aduce un produs mai bun pentru consumatori (...) Nu ne este frică de canibalizare.”, spune Jacek Olczak, director operaţional al companiei.
Philip Morris a lansat anul trecut o campanie prin care încurajează oamenii să nu mai fumeze, împânzind în special presa britanică de reclame în acst sens.
Atunci, organizaţiile non-guvernamentale au început să critice mişcarea şi să o numească ipocrită, potrivit CNBC.
„Este o ipocrizie uluitoare din partea unei companii de tutun să promoveze campanii anti-fumat în Marea Britanie în timp ce continuă să îşi vândă produsele în toată lumea”, a transmis George Butterworth, policy manager în cadrul organizaţiei Charity Cancer Research din Marea Britanie, la finalul lunii octombrie 2018.
Acum, Philip Morris se adânceşte mai mult în campaniile anti-fumat într-o perioadă în care declinul din vânzările de ţigări accelerează. În SUA, vânzările de ţigări au scăzut cu 7,8% de la începutul anului. La nivel global, vânzările scad în medie cu circa 3% în fiecare an, potrivit Bloomberg.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro