UPC lansează numerele verzi pentru companii
UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă disponibilitatea unui nou serviciu în portofoliul său – numerele verzi, gratuite, de tip “0800”. Lansarea noului serviciu completează portofoliul UPC Business şi se adresează clienţilor companii care comercializează bunuri sau servicii, precum şi clienţilor guvernamentali.
Serviciul 0800FreeCall de la UPC Business oferă companiilor şi instituţiilor publice posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor şi partenerilor de afaceri numere de telefon apelate gratuit, fără costuri pentru iniţiatorul apelului. Clienţii UPC Business care vor alege acest serviciu îşi pot unifica punctele de contact într-unul singur, printr-un număr de telefon unic, apelabil atât din reţele fixe cât şi din reţele mobile, ceea ce reprezintă pe de o parte avantaj competitiv iar pe de altă parte un confort sporit pentru clienţii săi.
Printre funcţionalităţile oferite se numără opţiuni cum ar fi Interactive Voice Response (IVR), rutarea apelurilor în funcţie de origine, dată, oră şi multe altele. Totodată, clienţii UPC au posibilitatea de a controla bugetul alocat acestui serviciu oferit gratuit, prin limitarea numărului de apeluri primite pe minut, restricţionarea apelurilor în anumite intervale orare sau stabilirea unui anumit buget pentru traficul lunar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro