Vânzările de Coca-Cola au scăzut în T2 cu aproape 29%, cel mai mare declin din ultimii 25 de ani
Coca-Cola a suferit cel mai abrupt declin trimestrial din ultimii 25 de ani, vânzările dintre lunile aprilie şi iunie scăzând astfel cu 28% până la 7,2 miliarde de dolari, potrivit Financial Times.
Multinaţionala din Statele Unite a anunţat că va renunţa la brandurile „zombie” ca parte a eforturilor de protejare a brandurilor esenţiale, urmând să mărească investiţiile în viitorul apropiat. Brandurile „zombie”, fără prea mare vizibilitate, aduc doar 2% din totalul veniturilor companiei.
Ultimele date vin în contrast cu faptul că multinaţionala a înregistrat rezultate satisfăcătoare în timpul ultimei crize financiare. Veniturile din cadrul Coca-Cola au crescut cu 11% în 2008 şi au scăzut cu doar 3% în 2009.
Preşedintele companiei, James Quincey, a declarat că cererea urmează să îşi revină în lunile următoare în ciuda faptului că numărul de cazuri cu coronavirus continuă să crească pe întreg teritoriul planetei. De asemenea, volumul la nivel global şi-a revenit după un declin de 25% în aprilie şi 10%.
Între timp, PepsiCo – principalul rival al celor de la Coca-Cola – a înregistrat rezultate mai bune, compania fiind susţinută în această perioadă de vânzările de snack-uri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro