Vânzările H&M în România au crescut cu 39% în primele nouă luni ale anului financiar
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte H&M în România au crescut cu 39% în perioada decembrie-august, primele nouă luni ale anului financiar, la 864 de milioane de coroane (94,1 milioane de euro) de la 620 de milioane de coroane suedeze în acelaşi interval al anului trecut.
În acest interval, H&M a deschis în România şapte magazine şi a ajuns la o reţea de 35 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.
Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 35%.
De asemenea, şi în trimestrul al treilea al anului fiscal, perioada iunie-august, retailerul a înregistrat un avans semnificativ al vânzărilor în România, de 50%, la 315 milioane de coroane (34,3 milioane de euro) faţă de 210 milioane de coroane, în acelaşi interval din 2013.
La nivel de grup, vânzările H&M (incluzând TVA) au crescut cu 18% în primele nouă luni ale anului financiar, la aproape 127 miliarde de coroane (13,83 miliarde de euro). La trimestru, vânzările au avansat cu 21%, la 45,2 miliarde de coroane (4,92 miliarde de euro).
Profitul după taxe al grupului a crescut la 13,7 miliarde de coroane (1,49 miliarde de euro) la nouă luni şi la 5,29 miliarde de coroane (575,9 milioane de euro) în trimestrul al treilea.
Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro