Vânzările Mazda în România au crescut în primul semestru cu 20%

Autor: Emil Popescu Postat la 06 iulie 2015 62 afişări

Vânzările Mazda în România au crescut în primul semestru cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 457 de unităţi, cel mai bine vândut model fiind Mazda 3.

Modelul din clasa compactă Mazda 3 a fost comercializat în 189 de exemplare, în urcare cu 54%, iar pe locul al doilea s-a situat Mazda CX-5, cu 133 de unităţi.

"În iunie au fost comercializate 99 de unităţi, 45 dintre acestea fiind Mazda3. Noul Mazda CX-3, SUV-ul de clasă mică din gama constructorului, a debutat în luna iunie în România cu 22 de unităţi vândute, fiind al doilea cel mai bine vândut model din această lună. Cota de piaţă a atins în iunie una dintre cele mai ridicate valori înregistrate în România vreodată de Mazda, de 2,3% din segmentul autoturismelor de import, raportat la situaţia înmatriculărilor", arată Mazda România, într-un comunicat.

Odată cu lansarea noii generaţii a roadsterului Mazda MX-5 în toamna acestui an, gama de autovehicule Mazda va fi complet înnoită.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MAZDA,
VÂNZĂRI,
crestere
/actualitate/vanzarile-mazda-in-romania-au-crescut-in-primul-semestru-cu-20-14550880
14550880
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.