Vânzările online ale agenţiilor de turism au crescut în primele cinci luni cu peste 30%
Vânzările online ale agenţiilor de turism din România au crescut în primele cinci luni cu peste 30%, iar valoarea medie a tranzacţiilor a urcat cu 18%, de la 155 euro în aceeaşi perioadă a anului trecut la 182 euro, potrivit furnizorului de soluţii eCommerce PayU.
"În contextul în care evoluţiile în offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online oferă toate ingredientele pentru ca agenţiile de turism să îşi crească vânzările: soluţii integrate cu sistemele lor interne de rezervări, posibilităţi multiple de parteneriate şi promoţii, canale de comunicare mai eficiente şi, mai ales, rapiditate în procesul de vânzare şi încasare. În consecinţă, vedem creşteri constante de la un trimestru la altul, atât în volumul pieţei, cât şi în numărul jucătorilor care îşi dezvoltă canalul online", a declarat într-un comunicat Cristi Herghelegiu, country manager PayU în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro