Veniturile Militari Shopping Center, afectate de dificultăţile de la Praktiker
Veniturile nete ale Atrium European Real Estate din închirierea centrului comercial Militari Shopping Center au scăzut în primul trimestru cu peste 17%, la 1,4 milioane de euro, ca urmare a dificultăţilor cu care s-a confruntat compania de bricolaj Praktiker, unul dintre cei mai mari chiriaşi.
"Scăderea veniturilor din închiriere în Polonia şi România s-au datorat în principal dificultăţilor cu care s-au confruntat chiriaşii din domeniul do-it-yourself, precum şi includerii în activele pentru care s-au raportat veniturile şi a unor centre comerciale care urmează să fie restructurate", se arată în raportul trimestrial al companiei.
Grupul german Praktiker a intrat anul trecut în insolvenţă, în condiţiile în care în ultimii ani s-a confruntat cu dificultăţi. În acest an, Praktiker a vândut operaţiunile de pe piaţa locală firmei Search Chemicals, înregistrată în Constanţa, deţinută de omul de afaceri turc Omer Susli.
Omul de afaceri a declarat după preluarea celor 27 de magazine Praktiker, majoritatea funcţionând în spaţii închiriate, că toate contractele vor fi renegociate.
Veniturile brute ale Militari Shopping Center au scăzut cu 16% de la 1,85 milioane de euro la 1,55 milioane de euro, a anunţat compania.
Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center, cu o suprafaţă închiriabilă de 54.100 metri pătraţi a scăzut în primul trimestru cu 253.000 euro, la 65,2 milioane de euro, se arată în raportul financiar al companiei. Randamentul centrului comercial este estimat la 9,1%, în stagnare, iar gradul de ocupare este de 100%.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiană Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizată în martie 2009, compania a anunţat că a alocat 67 milioane euro.
Compania mai deţine în România terenuri în Arad şi Constanţa, unde intenţiona să dezvolte parcuri de retail.
Atrium European Real Estate operează în mai multe ţări din regiune, în principal Polonia, Cehia, Slovacia, Rusia, Ungaria şi România, unde deţine 153 de active, cu o suprafaţă de 1,3 milioane de metri pătraţi, evaluate la aproape 2,5 miliarde de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro