Veniturile Orange România au scăzut cu 2,7% anul trecut, la 909 milioane de euro
Veniturile Orange România au scăzut anul trecut cu 2,7% comparativ cu 2013, la 909 milioane de euro, din cauza tarifelor de interconectare, în timp ce numărul de clienţi a crescut cu 95.000, la 10,531 de milioane, a anunţat Orange România.
Eliminând impactul tarifelor de conectare, veniturile Orange România au urcat cu 4,2% în 2014 faţă de anul precedent, când compania a înregistrat venituri în valoare de 934 de milioane de euro.
Veniturile Orange România s-au situat la 233 de milioane de euro în trimestrul ala patrulea al anului trecut.
Consumul de date mobile a urcat cu 85% în ultimul trimestru din 2014 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Orange a investit anul trecut în modernizarea şi extinderea acoperirii 3G, 4G şi 4G+.
Reţeaua 4G a Orange acoperă 62% din populaţiei României, potrivit unui raport al companiei franceze, în timp ce, la nivelul populaţiei din mediul urban, acoperirea este de 92%.
"În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viaţa românilor. Aceasta este direcţia în care am investit în ultimii ani, asigurând o reţea performantă şi stabilă. Serviciul Orange TV a avut o creştere semnificativă, dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor", a declarat într-un comunicat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
Vânzările de smartphone-uri şi tablete 4G au avansat de patru ori în trimestrul al patrulea al anului trecut faţă de acelaşi interval din 2013, pe fondul creşterii numărului de modele disponibile în magazinele Orange la 86.
De asemenea, traficul de date 4G a urcat cu 87% în ultimul trimestru din 2014 faţă de trimestrul al treilea.
În ceea ce priveşte serviciul Orange TV, la finalul anului trecut, acesta avea 157.000 de abonaţi, în timp ce aplicaţia Orange TV Go a fost descărcată de peste 1,1 milioane de ori de la lansare până la finalul lui 2014.
Orange România este cel mai mare operator local de telefonie mobilă.
La nivelul grupului, veniturile au scăzut cu 2,5% în bază comparabilă în 2014, la 39,44 miliarde de euro, după un declin de 4,5% înregistrat în 2013. Profitul net al grupului francez s-a situat la 1,22 de miliarde de euro anul trecut, în coborâre de la 2,1 miliarde de euro în 2013.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro