Wall Street Journal: Ghidul posibilelor şi imposibilelor tendinţe în moda masculină a anului 2019
Moda masculină înregistrează la nivel general o revenire la hainele confortabile şi practice, după mai mulţi ani în care marile case europene au prezentat colecţii epatante, recentele ediţii ale Săptămânii modei prezentând ţinute mai mult sau mai puţin potrivite pentru viaţa de zi cu zi.
Colecţiile pentru sezonul toamnă/ iarnă 2019 prezentate la cele mai recente ediţii ale Săptămânii modei de la Londra, Milano şi Paris au inclus veşminte dedicate bărbaţilor variate, de la haine sport tricotate comode (Junya Watanabe) la jachete matlasate pentru vreme rece (Dries Van Noten) şi costume ultraelegante, cu cravată (Emporio Armani), scriu editorii de la Wall Street Journal.
S-au remarcat doi designeri aflaţi la debut în moda masculină şi care lucrează pentru două branduri de lux, Hedi Slimane (Celine) şi Clare Waight Keller (Givenchy), ambii cu colecţii de haine şic şi accesibile.
Desigur, scriu cei de la WSJ, care au realizat şi un ghid al tendinţelor de anul acesta, au existat şi colecţii care să satisfacă nevoia de spectaculos şi extravagant, precum o trupă punk la Comme Des Garçons şi haine din blana lungi până la pământ.
Însă, la nivel general, hainele practice şi confortabile au fost preferate de designeri pentru noul sezon.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro