Walmart, cel mai mare retailer la nivel mondial, se aliază cu Microsoft pentru cumpărarea platformei TikTok
Walmart şi Microsoft par să formeze un parteneriat neaşteptat pentru a cumpăra operaţiunile TikTok din Statele Unite, scrie CNBC.
Înainte să se alieze cu Microsoft, Walmart făcea parte dintr-un grup creat de CEO-ul SoftBank, Marcelo Claure, care includea şi Alphabet, compania-mamă a Google.
Imaginea lui Claure de „all-American” şi serviciile de cloud ale Google reprezintă două puncte de interes pentru conglomeratul japonez, care s-a specializat în investiţii asupra unora dintre cele mai promiţătoare companii tech, precum Uber şi WeWork. Astfel, grupul lui Marcelo Claure intenţiona să achiziţioneze operaţiunile TikTok din SUA, Walmart fiind principalul cumpărător.
Însă membrii guvernului american vor ca platforma de video-sharing să fie cumpărată de o companie tech, fiind o variantă mai sigură în ceea ce priveşte securitatea Statelor Unite. Astfel, retailerul s-a reorientat asupra unui parteneriat cu Microsoft.
În plus, compania fondată de Bill Gates nu are nevoie de SoftBank, de vreme ce înregistrează o capitalizare de piaţă de 1.700 de miliarde de dolari.
Ieri, CEO-ul TikTok – Kevin Mayer – şi-a anunţat oficial demisia, declarând că funcţia pe care a deţinut-o va arăta complet diferit după decizia administraţiei Trump. Liderii de la Casa Albă i-au oferit reţelei de socializare un termen de 45 de zile pentru a vinde afacerile din Statele Unite. Termenul expiră pe 15 septembrie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro