Wetterbest finalizează relocarea fabricii din Băicoi şi deschide o nouă facilitate de producţie, în urma unei investiţii de 44,5 mil. lei
Wetterbest, al doilea producător de sisteme pentru acoperişuri din România, atât după volum cât şi după cifra de afaceri, a inaugurat astăzi, la Băicoi, noua facilitate de producţie, în urma unei investiţii de 44,5 milioane de lei. Wetterbest este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producător român de materiale de construcţii. Implementarea proiectului de investiţii a început în a doua jumătate a anului 2018 şi a fost realizat în două faze. Proiectul a fost cofinanţat parţial prin schema de ajutor de stat, valoarea ajutorului de stat fiind de 8,64 milioane de lei.
„Am finalizat relocarea chiar în aceste zile când economia României este atât de afectată. Credem că acum, mai mult decât oricând, este vital să ne păstrăm concentrarea şi să privim în perspectivă. Ne protejăm angajaţii şi ne adaptăm condiţiilor actuale, însă nu dorim să oprim producţia aşa cum se întâmplă în Italia. Am investit cu gândul la partenerii noştri şi la dezvoltarea pe termen lung. Noua fabrică beneficiază de cele mai moderne echipamente disponibile, care ne permit creşterea capacităţii de producţie cu 30%, astfel încât vom putea deservi şi mai eficient atât piaţa locală, cât şi pieţele din regiune. Perioada aceasta dificilă, la fel ca altele, va trece, iar noi ne propunem să fim printre învingători”, a declarat Marian Pîrvu, director general Wetterbest.
Noua fabrică va avea o capacitate anuală de producţie de 10 milioane de metri pătraţi de ţiglă metalică. În urma relocării, au fost create 42 de noi locuri de muncă, astfel încât în prezent numărul total de angajaţi a Wetterbest este de peste 350 persoane. Pe lângă echipamentele de ultimă generaţie, noua unitate de producţie beneficiază de softuri de automatizare a proceselor de producţie şi de gestiune, care vor contribui la optimizarea producţiei si a fluxurilor logistice şi de depozitare. Înainte de relocare, Wetterbest îşi desfăşura activitatea într-o zonă aflată de o parte şi de alta a unui drum judeţean, iar spaţiile nu erau optime pentru desfăşurarea eficientă a activităţii din punct de vedere comenzi, distribuţie şi logistică. Acum, compania are la dispoziţie toate instrumentele necesare dezvoltării, la acelaşi nivel cu marii jucători europeni.
Obiectivele Wetterbest pentru acest an prevăd creşterea cifrei de afaceri şi a cotei de piaţă, creşterea accesibilităţii produselor prin dezvoltarea reţelei de distribuţie şi creşterea exporturilor în ţările din regiune. Produsele Wetterbest sunt prezente în majoritatea magazinelor de bricolaj, precum şi în cele trei showroom-uri din Cluj, Craiova şi Braşov. Compania a înregistrat, anul trecut, afaceri de 269,9 milioane de lei, în creştere cu 22%, faţă de 2018.
Compania Wetterbest are trei locaţii de producţie în Băicoi (sediul central; Prahova), Podari (Dolj) şi Sărăţel (Bistriţa-Năsăud), iar de la începutul acestui an este deţinută integral de TeraPlast.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro