Wienerberger: trend de stabilizare al pietei pentru prima dată după 4-5 ani de scădere continuă.
”Datele disponibile până în acest moment legat de evoluţia pieţei de zidărie în 2013 indică un trend de stabilizare pentru prima dată după 4-5 ani de scădere continuă. Considerăm că există premise ca această tendinţă să se păstreze şi în 2014, cu mici deviaţii posibile. O creştere mai accelerată a încrederii consumatorilor, manifestată şi la nivelul investiţiilor în construcţii rezidenţiale, ar face posibilă revenirea pieţei materialelor de zidărie pe un trend favorabil”, declară Corneliu Fecioru, membru în consiliul de administraţie al Wienerberger Sisteme de Cărămizi, Vânzări şi Marketing.
El adaugă că se păstrează, similar anului anterior, proporţia între investiţiile în case individuale şi investiţiile orientate în construcţia de locuinţe multifamiliale (blocuri). ”De remarcat tendinţa de scădere a suprafeţei medii a apartamentelor în comparaţie cu suprafaţa medie a caselor individuale, care rămâne relativ constantă. Spre exemplu, suprafaţa medie a unui apartament construit în 2012 în România este cu aproximativ 20% mai mică decât în 2008”, adaugă Corneliu Fecioru.
Wienerberger Sisteme de Cărămizi, lider naţional în piaţa de zidărie, reconfirmă la începutul fiecărui an direcţiile strategice de dezvoltare, bazate pe rezultatele obţinute din analiza tendinţelor pieţei din anul precedent. Compania observă şi în acest an o mare nevoie de locuinţe, mai ales de locuinţe accesibile, construite cu produse de calitate şi eficiente energetic, în conformitate cu normele europene ce devin obligatorii din anul 2020 inclusiv în România (Directiva 2010/31/EU a Parlamentului European).
Clienţii sunt mai informaţi şi mai conştienţi de beneficiile construirii cu materiale eficiente şi durabile. Dezvoltatorul apreciază, de asemenea, materialele de calitate la un preţ competitiv, serviciile de livrare în şantier a unor volume importante în cantităţi şi intervale orare prestabilite, precum şi serviciile de consultanţă tehnică.
Calitatea produselor, eficienţa energetică a acestora, izolarea termică superioară şi comportamentul seismic foarte bun sunt doar câteva dintre aşteptările clienţilor atât persoane fizice, cât şi dezvoltatori.
”Cărămida este o parte a culturii noastre şi încă de acum 6.000 de ani şi-a pus amprenta asupra evoluţiei umane. Este un material de construcţie care răspunde dorinţelor şi nevoilor arhitecturii contemporane”, a declarat Corneliu Fecioru.
n 2013, s-au împlinit 15 ani de când Wienerberger activează pe piaţa locală şi contribuie activ la dezvoltarea pieţei de construcţii rezidenţiale din România. Din 1998, momentul intrării pe piaţa locală şi până în prezent, au fost făcute investiţii importante, de peste 75 de milioane de euro, care au poziţionat Wienerberger ca lider în producţia de materiale de zidărie. în România există trei fabrici moderne ce operează cu utilaje şi tehnologii de ultimă generaţie, specifice fabricilor Wienerberger din întreaga lume. n prezent, compania derulează operaţiunile în România cu o echipă de peste 200 de angajaţi, trei unităţi de producţie la nivel local, la Gura Ocniţei – Dâmboviţa, Sibiu şi Tritenii de Jos - Cluj.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro