Zara îşi doreşte să aducă în România singurul brand pe care nu-l avea pe piaţa locală
Brandul Uterque este poziţionat pe segmentul premium şi este specializat în vânzarea de accesorii, deşi are şi o colecţie mai puţin extinsă de haine, scrie Ziarul Financiar.
Grupul spaniol Inditex, care deţine în portofoliu mai multe branduri de modă printre care şi Zara, va deschide în perioada următoare primul magazin Uterque din România în centrul comercial Băneasa Shopping City.
Retailerul a înfiinţat în acest an compania Uterque Fashion Ro cu un capital social de 200.000 de lei. Compania va opera brandul cu acelaşi nume, acesta fiind un prim pas oficial care marchează venirea pe piaţa locală.
De altfel, acesta este modelul de lucru al spaniolilor care au pe piaţa locală deja şapte branduri – Zara, Zara Home, Urterque, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius şi Oysho. Fiecare brand este operat de o companie separată. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu Uterque.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro