CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA: Nutrivita Marketing & Distribution: Bio Junior – prima gamă românească de produse BIO destinate copiilor peste 3 ani
Începând cu anul 2017, Nutrivita a început să contribuie la creşterea şi inovarea raionului de alimentaţie BIO pentru copii din marile reţele de magazine. Astfel, începând cu decembrie 2021 au fost introduse pe rafturi cinci noi reţete de biscuiţi BIO, fără coloranţi şi conservanţi, fabricaţi în UE, în unităţi certificate BIO.
Descrierea inovaţiei:
Bio Junior este prima gamă de produse BIO pentru copii din România ce le vorbeşte juniorilor pe limba lor. În plus, reţetele sunt adaptate gustului copiiilor, iar ingredientele sunt de origine naturală, certificate ecologic: cereale integrale, zahăr din trestie, fulgi de ovăz, unt pur, ouă bio, ciocolată adevărată cu unt de cacao şi alune de pădure. Proiectul a fost coordonat de Adelina Păsat – director comercial, Magda Colţoiu – project manager, Mihaela Haralambie – group brand manager, Mădălina Zailic – coordonator producţie şi logistică. Mascota a fost realizată şi declinată în noi ipostaze de Adrian Vlad – grafician, iar designul şi pregătirea de tipar a ambalajelor, de Radu Cristianciuc – MediaCD.
Elementul de noutate:
Adresându-se celor mici, toate ambalajele sunt în limba română, iar modul de prezentare este unul ludic. Prin intermediul mascotei Goldie, un tigru curios, sportiv şi pasionat de natură, copiii invaţă, printre altele, despre alimentaţia sănătoasă, ecologie, importanţa mişcării pentru o minte sănătoasă într-un corp armonios şi reciclare. „Prin noua gamă de biscuiţi Bio Junior, copiii au acum in ghiozdanul de şcoală sau sacul de activităţi extraşcolare un snack delicios din ingrediente naturale, fără coloranţi şi conservanţi, într-un ambalaj ce include jocuri de perspicacitate”, susţin reprezentanţii businessului.
Efectele inovaţiei:
Prin joc, cu ajutorul unui personaj simpatic, copiii învaţă să consume alimentele benefice pentru organism, să privilegieze ingredientele din agricultura ecologică, ce protejează natura, să recicleze selectiv şi să facă mai multă mişcare.
ACEST ARTICOL A APĂRUT ÎN ANUARUL BUSINESS MAGAZIN ”CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro