Destinaţia anului şi alte câteva „opriri”
Investiţia anului în industria FMCG
Gigantul american, Procter&Gamble, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa mondială a bunurilor de larg consum, a ales România pentru o nouă unitate de producţie – de capsule de detergent (pods) – din patru motive: forţa de muncă bine pregătită, poziţia geografică favorabilă, deschiderea autorităţilor locale şi obţinerea unui ajutor de stat de la autorităţile centrale.
Acesta este primul proiect de tip greenfield din ultimul deceniu în segmentul bunurilor nealimentare. Investiţia în acest proiect a fost de peste 50 mil. euro, din care 6 mil. euro ajutor de stat, conform informaţiilor publice pe site-ul Ministerului de Finanţe.
„Noi pariem mereu pe dezvoltarea businessului, nu pe stabilitate”, a spus la inagurare Antoine Brun, senior vice president - managing director South Eastern Europe at Procter & Gamble.
Când moda devine vegană
Industria modei este una dintre cele mai poluante industrii din lume. Este de fapt a doua cea mai poluantă din lume după industria petrolului. Totuşi, brandurile de modă au fost printre primele care s-au alăturat iniţiativei de a deveni mai prietenoase cu mediul. De la fire electrice uzate, la folosirea frunzelor de cactus, a năvoadelor de pescuit vechi până la ciuperci, totul poate fi transformat în articole vestimentare şi totul este „la modă” acum.
Hotelul anului
Pe scena Bucureştiului, chiar în inima oraşului, într-o clădire istorică ce are vedere către BNR, a apărut un nou hotel de cinci stele ce poartă numele de Marmorosch, hotel care vine să reînvie un experiment stilistic timpuriu. Numele proiectului este dat de faptul că această clădire istorică – ce a fost reconvertită pentru a fi transformată în hotel de lux – e cea care a găzduit banca Marmorosch Blank din perioada interbelică. Peste 50 de specialişti au lucrat la acest proiect pentru a-i da viaţă într-o nouă formă, fără a pierde din vedere moştenirea arhitecturală a clădirii.
„Dispariţia” anului
Pentru străinii care au vizitat România înainte de 1989, hotelul Intercontinental, de la kilometrul zero al Bucureştiului, este un simbol. La fel este şi pentru românii care vin pentru prima dată în Capitală şi îşi dau întâlnire în acest loc. Intercontinental, ca nume, va rămâne istorie şi se va transforma de la 1 ianuarie 2022 în Grand Hotel Bucharest.
Destinaţiile unui an de lockdown
Până nu de mult, Grecia, Bulgaria şi Turcia se băteau pentru titlul de cea mai populară destinaţie turistică în rândul românilor. Pandemia de COVID-19, care a lovit industria călătoriilor mai puternic decât aproape oricare alta, a făcut ca lucrurile să se schimbe. Mai exact, destinaţii exotice precum Maldive sau Zanzibar au ajuns în prim-plan pentru românii ale căror opţiuni de călătorii au fost limitate dramatic în 2020 şi 2021. Una s-a detaşat clar: Egiptul.
Din România, în toată lumea
5 to Go şi DAbo Doner sunt două branduri româneşti din piaţa restaurantelor şi cafenelelor care se găsesc acum pe pieţe precum Franţa sau Marea Britanie. Antreprenorii care au creat aceste concepte pe plan local şi-au făcut curaj în plină pandemie să meargă pe pieţe unde gastronomia şi cafeaua sunt la ele acasă, unde sunt ridicate la rang de artă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro