CSR 2021: Cum susţine campionii retailerul de mobilier JYSK România
JYSK România
Motivaţie: Sportul paralimpic este principala cauză sprijinită de JYSK în mai multe ţări, iar compania sprijină sportivii paralimpici în Danemarca încă din anul 1989. JYSK a devenit sponsor principal al Comitetului Naţional Paralimpic Român în anul 2017, în primul an al ciclului paralimpic pentru Tokyo 2020. Pe lângă susţinerea financiară, care îi ajută pe sportivii paralimpici să aibă condiţii mai bune de antrenament şi să participe la competiţii internaţionale pentru calificările la Jocurile Paralimpice, JYSK a realizat noul site al Comitetului Paralimpic Român si a promovat sportivii paralimpici cu rezultate foarte bune în rândul publicului român. Compania crede că sportivii cu dizabilităţi sunt un exemplu de voinţă, muncă şi dedicare pentru fiecare dintre noi. În anul 2021, JYSK şi-a propus promovarea sportivilor paralimpici către publicul extern (clienţi) şi intern (angajaţi) şi creşterea notorietăţii atleţilor calificaţi la Jocurile Paralimpice de Vară de la Tokyo în 2021. „Ne-am propus ca sportivii paralimpici să fie susţinuţi de un public cât mai mare în România, în perioada competiţiei de la Tokyo, deoarece şi ei câştigă medalii la fel de importante ca şi cele obţinute la Jocurile Olimpice”, spun reprezentanţii businessului.
Descrierea proiectului: Proiectul a fost iniţiat şi realizat de JYSK România, având alături Comitetul Naţional Paralimpic Român. În cadrul campaniei compania a promovat antrenamentele, competiţiile şi rezultatele sportivilor paralimpici care au participat la Tokyo în social media şi în cadrul revistei companiei, pe gojysk.com. De asemenea, participarea sportivilor paralimpici la Tokyo a fost promovată în toate magazinele Jysk prin postere şi flyere. „Ne-am propus să fim platforma care informează publicul intern (angajaţi) şi extern (clienţi) cu privire la evoluţia sportivilor români la Jocurile Paralimpice şi am postat constant update-uri despre rezultatele sportivilor paralimpici la Tokyo pe canalele externe proprii, online şi offline.” Intern, fiecare angajat al companiei a primit un tricou de suporter, inscripţionat cu mesajul „Hai, România! Susţin sportivii paralimpici români!”. Angajaţii din magazine au postat peste 100 de fotografii pe grupul intern de Facebook, cu mesajul „Hai, Romania! Susţin sportivii paralimpici”.
Rezultate: Postările pe Facebook din timpul Jocurilor Paralimpice de la Tokyo au avut următoarele rezultate: 5.600 de reacţii, 670 de comentarii, 760.000 reach, 28.000 link clicks.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro