Laura Vizir: „Motivaţa vine din libertatea de a inova”
Vârstă: 35 de ani
Funcţie: Chief Product Officer & Global Head of Checkout
Companie: TBI Bank
Venituri: 124 mil. euro
Profit: 27,5 mil. euro
*rezultate financiare consolidate la nivel de grup în 2021
Experienţă: Laura Vizir are experienţă construită integral în sistemul bancar, o pasiune descoperită devreme şi dezvoltată mai târziu în direcţia tehnică şi a fluxurilor online, axată pe crearea unor călătorii digitale şi pe integrarea tehnologiei Agile.
♦ Ce ţi-ar plăcea să ai şi nu deţii în prezent?
Mai mult timp pentru dezvoltarea oamenilor din jurul meu. Cred că succesul fiecăruia dintre noi depinde de succesul, viteza de execuţie şi rapiditatea cu care echipa evoluează profesional şi personal. O echipă coordonată şi cu oameni de business puternic dezvoltaţi este un atu extrem de important.
♦ Care este cea mai realizare din viaţa ta de până acum?
Implementarea primului flux bancar complet digital din România într-un moment în care piaţa era încă în stadiu foarte incipient şi lansarea BNPL pe plan local în România, la checkout-ul comercianţilor, ambele contribuind la consolidarea poziţiei TBI Bank printre liderii din Europa de Sud-Est.
♦ Dacă ar fi să oferi un rating vieţii tale de până acum, între 1 şi 10, care ar fi acesta?
Până acum, am avut un parcurs profesional frumos şi m-am dezvoltat continuu şi ca profesionist şi în plan personal. Dacă ar fi să acord un rating, aş spune 9, păstrând punctul până la 10 pentru lucrurile pe care le-aş fi putut face şi mai bine.
♦ Cine este mentorul tău?
Mentorul meu a fost, de la începutul carierei, Konstantinos Tovil, al cărui spirit de business, echipă şi coaching l-am apreciat întotdeauna. Succesul este şi rezultatul implicării managerilor în evoluţia unui profesionist şi mă bucur să am în jur oameni cu adevărat inspiraţionali.
♦ Ce te motivează?
Motivaţia mea vine din libertatea de a inova, de a testa şi implementa lucruri inedite, mai ales în domeniul bancar, în mod tradiţional considerat mai rigid, din găsirea de soluţii la provocări şi din experienţa pe care o creăm pentru clienţi.
♦ Care crezi că este cea mai mare provocare a vremurilor noastre?
Dacă mă gândesc strict la domeniul bancar, aş spune că provocarea cea mai mare vine din nevoia accelerată a mediului de business de a adopta fluxuri digitale, într-un mediu cu puţine surse centralizate de acces la datele clienţilor şi încă în stadiu modest din perspectiva tehnologiilor blockchain.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro