Ce înseamnă parteneriatul comercial dintre Carpatair şi Alitalia
Carpatair, compania aeriană cu hubul la Timişoara, anunţă încheierea unui parteneriat de tip codeshare cu linia aeriana Alitalia, în cadrul căruia, din octombrie, zborurile Carpatair din şi spre Italia vor fi comercializate de către Alitalia sub numere proprii de zbor.
Datorită acestui parteneriat, clienţii Alitalia vor avea la dispoziţie mai multe variante de calatorie din şi spre Europa de Est prin reţeaua de zboruri Carpatair spre România, Ucraina şi Republica Moldova. Clienţii companiei Carpatair vor putea călători către cele 90 destinaţii de pe cele cinci continente operate de Alitalia.
"Acordul cu Carpatair consolidează prezenţa noastră pe piaţa Europei de Est. Parteneriatul ne permite să oferim clienţilor o paletă largă de destinaţii graţie reţelei Carpatair operate din hub-ul din Timişoara. În acelaşi mod, clienţii Carpatair vor putea ajunge, graţie zborurilor din Roma Fiumicino, în mai mult de 90 de destinaţii din reţeaua globala Alitalia" declara Andrea Tucci, responsabilul de alianţe şi acorduri al Alitalia.
"Urmeaza perfectarea acordului de tip "special prorate agreement" care ne va permite să oferim pasagerilor Carpatair grile tarifare diversificate şi convenabile care vor acoperi întreaga reţea de zboruri Alitalia şi Carpatair", a declara Nicolae Petrov.
Carpatair a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 74 milioane de euro, în creştere cu circa 14% faţă de anul 2009. Carpatair a raportat o creştere cu 13% a numărului de pasageri transportaţi pe zboruri regulate în 2010 şi o creştere cu 6,5% a gradului de ocupare faţă de 2009.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro