Romanii testeaza, nemtii cumpara. 36 de locomotive iau drumul Germaniei pentru 120 de milioane de euro
Bombardier Transportation a primit o comanda pentru livrarea unui numar total de 36 de locomotive Bombardier Traxx de la compania germana de leasing - Railpool GmbH. Contractul este evaluat la aproximativ 120 de milioane de euro. Livrarea primelor locomotive este planificata pentru luna iulie 2011. Toate vehiculele sunt planificate sa fie in serviciu pana in noiembrie 2013.
Cu aceasta noua comanda, Bombardier isi extinde pozitia de top pe piata de locomotive electrice. Pana astazi, mai mult de 1450 de locomotive TRAXX au fost vandute. Cu omologari in 18 tari europene, acestea asigura un trafic de marfuri, precum si transport de pasageri foarte flexibil.
Cu aceasta ocazie, presedintele Railpool GmbH, dr. Walter Breinl, declara : "Aceasta comanda pentru 36 de locomotive aditionale intregeste portofoliul nostru prezent si continua cooperarea de succes cu Bombardier. Mai mult, este un semnal clar al increderii noastre intr-un viitor de succes pentru afacerea de vanzare in leasing a locomotivelor."
Åke Wennberg, presedintele diviziei de locomotive si echipament, Bombardier Transportation spune ca noul contract confirma inca odata satisfactia clientului nostru, atat fata de produsele pe care le oferim, cat si fata de cooperarea dintre organizatiile noastre. Cu aceste noi vehicule, parcul de locomotive Railpool va creste la 100 de vehicule, toate acestea putand fi puse in serviciu pe coridoarele feroviare europene".
Asamblarea finala a tuturor locomotivelor noi Traxx pentru Railpool va avea loc la fabrica Bombardier din Kassel. Caroseriile vor fi produse la fabrica Bombardier din Wroclaw, Polonia, iar boghiurile vor fi produse la fabrica din Siegen, Germania. Fabricile Mannheim si Hennigsdorf din Germania vor fi responsabile pentru tehnologia de propulsie si control.
Familia de produse Traxx este creata pentru a transporta bunuri/marfuri si pasageri pe rute nationale si internationale, pe toate retelele existente. Aceasta acopera trei variante electrice (locomotive multi-system, cu surse de alimentare AC - curent alternativ sau DC - curent direct ), precum si o varianta diesel-electrica. Locomotivele Traxx sunt caracterizate de asamblarea lor modulara, ca si de sistemul inovativ de propulsie si control Bombardier Mitrac, deja in utilizare la peste 3800 de locomotive in toata lumea.
Compania de leasing responsabila pentru aducerea si testarea in Romania la sfarsitul anului trecut a locomotivei Traxx F140 AC isi mareste astfel parcul de locomotive destinate transportului transfrontalier.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro