100 Cele mai puternice femei din business. Simona Constantinescu, Director General Operaţional, ANA Hotels SRL
Cifră de afaceri (2023): 207 mil. lei
Profit net (2023)*: 29 mil. lei
Nr. mediu de angajaţi**: 500
*estimare **este un domeniu cu sezonalitate
► În urmă cu 20 de ani conduceam, în calitate de preşedinte-director General, BCR Securities S.A – societatea de servicii şi investiţii financiare a BCR, evoluând în domeniul pieţei de capital şi bancar încă din perioada facultăţii. A fost o activitate frumoasă în piaţa de capial, la începuturile acesteia, când erau doar câteva companii listate la Bursa de Valori Bucureşti. Astfel, am contribuit, în activitatea mea, la numeroase proiecte de pionierat – privatizări, oferte publice, emisiuni de obligaţiuni muncipale, listări de companii şi valori mobiliare noi, concomitent cu apariţia şi dezvoltarea RASDAQ, precum şi construirea unui cadru legislativ în domeniu. Am fost expusă şi impactului în afaceri determinat de crize generate de falimentele bancare din acele vremuri. În 2004, am schimbat domeniul şi am ajuns în managementul companiei ANA Hotels, începând prin a prelua acţiunile companiei care deţinea hotelul Athenee Palace din Capitală de la deţinătorii de atunci. După finalizarea tranzacţiei, în iunie 2005, am rămas în domeniul ospitalităţii, unde sunt şi acum.
► În activitatea mea, am câştigat o vastă experienţă, fiind atrasă de proiectele de pionierat, completate de dorinţa continuă de a învăţa, atât structurat în mediul academic, cât şi printr-o interacţiune continuă cu mediul social de afaceri, de la mentori şi profesioniştii din domeniile în care am lucrat. Provocările cărora am fost nevoită să le fac faţă în mediul de afaceri au fost un factor motivaţional continuu.
► Viitorul arată cel puţin la fel de provocator, considerând viteza cu care se schimbă mediul de business, în contextul digitalizării şi al AI, succesiunea frecventă a crizelor de diferite tipuri – financiare, pandemie, războaie, modificări climatice - provocări pentru orice afacere şi industrie. Totodată, vedem schimbările de generaţii, cu diferite profile, mentalităţi, preferinţe în modul în care muncesc şi interacţionează, inducând automat transformarea afacerilor şi proceselor de business – spre exemplu felul în care strategiile se remodelează pentru a încorpora politicile ESG sau AI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro