Fly Go, agenţie online de turism, a avut vânzări de 40 mil. euro anul trecut. Pentru 2018 estimează afaceri de peste 50 mil. euro în 2018
Fly Go, una dintre cele mai mari agenţii online de turism, a înregistrat vânzări de 40 de milioane de euro în 2017, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Diversificarea serviciilor adiţionale biletelor de avion, precum introducerea în ofertă a categoriei de city break, a contribuit la această creştere şi va continua să genereze oportunităţi pe parcursul acestui an.
În 2018, Fly Go estimează că va depăşi un volum de tranzacţii de 50 de milioane de euro în cele trei ţări în care operează: România, Italia şi Spania.
Biletele de avion au continuat să fie cele mai cumpărate produse turistice în 2017, când Fly Go a vândut circa 200.000 de bilete de avion. Principalele destinaţii, în topul preferinţelor clienţilor români, au fost Roma, Milano, Barcelona, Atena, Istanbul, Berlin, Paris şi Londra. Între acestea: Roma, Milano şi Atena au fost şi printre cele mai accesibile destinaţii în care au călătorit românii anul trecut – costul mediu al unui city break în aceste oraşe fiind de 230 de euro în 2017.
Un avans semnificativ a fost înregistrat pe destinaţiile interne, unde Fly Go a vândut cu aproximativ 30% mai multe bilete de avion. „Tendinţa a fost susţinută de dinamizarea pieţei şi deschiderea de noi rute interne, pe fondul intrării mai multor companii aeriene pe acest segment”, declară Stefano Iervolino, fondator şi CEO Fly Go.
Preţul mediu al unei achiziţii realizate de clienţii Fly Go, în 2017, a fost de 250 de euro.
Ziua din săptămână cu cele mai multe achiziţii de bilete de avion făcute pe Fly-Go.ro a fost lunea, iar cea mai frecventă modalitate de plată a fost online, cu cardul sau prin transfer bancar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro