Arată mai bine aşa? Panouri publicitare vandalizate de artişti stradali (GALERIE FOTO)

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 28 iulie 2012 162 afişări

Artiştii stradali şi-au găsit o nouă modalitate de exprimare: panourile publicitare stradale, pe care lasă diverse mesaje sau suprapun desene şi picturi care parodiază reclamele.

Primul artist care s-a manifestat astfel, scoţianul Robert Montgomery, scria versuri pe panourile publicitare, inspirându-i şi pe alţi artişti, care au atacat 35 de panouri din diverse oraşe ale Marii Britanii, în semn de protest faţă de "efectele distrugătoare ale publicităţii" şi de impactul negativ pe care reclama îl are asupra imaginii de sine, al comportamentului consumatorilor şi al gradului de îndatorare al acestora, scrie The Independent.

Arată mai bine aşa? Panouri publicitare vandalizate de artişti stradali (GALERIE FOTO)

Mişcarea artiştilor şi-a atras denumirea de "brandalism", de la ideea de brand vandalizat. De pildă, unul dintre panourile "brandalizate" de un artist pe nume Bill Posters parodiază o reclamă Nike cu fotbalistul Wayne Rooney având în mâini nişte pungi de cumpărături, alăturându-i inscripţia "Just Loot It" (to loot = a fura).

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/arata-mai-bine-asa-panouri-publicitare-vandalizate-de-artisti-stradali-galerie-foto-9907648
9907648
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.