Arată mai bine aşa? Panouri publicitare vandalizate de artişti stradali (GALERIE FOTO)
Artiştii stradali şi-au găsit o nouă modalitate de exprimare: panourile publicitare stradale, pe care lasă diverse mesaje sau suprapun desene şi picturi care parodiază reclamele.
Primul artist care s-a manifestat astfel, scoţianul Robert Montgomery, scria versuri pe panourile publicitare, inspirându-i şi pe alţi artişti, care au atacat 35 de panouri din diverse oraşe ale Marii Britanii, în semn de protest faţă de "efectele distrugătoare ale publicităţii" şi de impactul negativ pe care reclama îl are asupra imaginii de sine, al comportamentului consumatorilor şi al gradului de îndatorare al acestora, scrie The Independent.
Arată mai bine aşa? Panouri publicitare vandalizate de artişti stradali (GALERIE FOTO)
Mişcarea artiştilor şi-a atras denumirea de "brandalism", de la ideea de brand vandalizat. De pildă, unul dintre panourile "brandalizate" de un artist pe nume Bill Posters parodiază o reclamă Nike cu fotbalistul Wayne Rooney având în mâini nişte pungi de cumpărături, alăturându-i inscripţia "Just Loot It" (to loot = a fura).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro