Aşa se cresc vânzările de bijuterii
Cândva mai degrabă o formă de revoltă sau de a arăta o legătură afectivă faţă de cineva, piercingurile au devenit în ziua de azi foarte răspândite şi nu e deloc neobişnuit să vezi tinere care au chiar mai multe, atât pe continentul american, cât şi în Europa ori în Asia.
Tendinţa nu le-a scăpat însă firmelor care produc bijuterii de lux, care văd în ea o posibilitate de a-şi creşte vânzările, apărând chiar branduri dedicate bijuteriilor care se folosesc pentru piercinguri, ca Maria Tash şi BVLA, scrie LA Times.
Unele creatoare, ca Alison Chemla (brandul Alison Lou), Jennifer Fisher ori Laura Freedman (proprietară a lanţului de mici magazine de bijuterii Broken English), au luat decizia de a nu-şi vinde cerceii în perechi, cum se obişnuieşte, ci la bucată, ca să poată satisface cererile clientelor cu mai multe găuri în urechi, soluţie care s-a tradus într-o creştere a vânzărilor, după cum afirmă cele trei.
Acest lucru nu e de mirare, susţine un artist în domeniul piercingurilor, J. Colby Smith, deoarece piercingurile le permit femeilor să poarte mai multe bijuterii şi ca atare acestea îşi vor satisface capriciul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro