Asirom, Elsa si triunghiul tricolor
Un latrat si situatia e salvata. Sau asa s-ar putea traduce noua imagine promovata de Asirom, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de asigurari. Dupa ce anul trecut afilierea la grupul gigant Vienna Insurance Group nu a impiedicat pierderi de peste 9,5 milioane de euro, anul acesta asiguratorul roman isi ia alaturi un ciobanesc mioritic, "vehiculul" pentru rebrandingul companiei.
"In toate tarile in care avem companii, Vienna Insurance Group este in top trei sau patru", spun reprezentantii VIG. Compania romaneasca este detinuta aproape in totalitate de Vienna Insurance Group, cu peste 99% din actiuni, in urma unei serii de tranzactii ce au avut loc anul trecut. "2007 s-a dovedit a fi un an de schimbari majore care au adus beneficii de imagine notabile pentru Asirom, ramanand in istorie drept anul cand compania de asigurari s-a alaturat familiei grupului lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est - Vienna Insurance Group. Acum, Asirom este printre cele 40 de companii din regiune care formeaza echipa VIG."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro