Cum a reuşit această femeie să-şi crească afacerea de 100 de ori în doar 6 ani
Antreprenoarea Carolyn Rafaelian a dezvoltat reţeaua Alex şi Ani, pe piaţa americană, un veritabil imperiu în domeniul bijuteriilor – de la brăţări şi lănţişoare, până la cercei. Prilej cu care a ajuns miliardară, relatează Forbes.
Răspândite pe tot teriroriul Statelor Unite ale Americii, magazinele reţelei constituie un veritabil fenomen: au crescut de peste 100 de ori în şase ani, sărind de la nivelul de 5 milioane de dolari în 2005 la peste 500 de milioane de dolari anul trecut. Marja de profit net s-a plasat la circa 23 de procente. Altfel spus, un câştig net de peste 100 de milioane de dolari.
“De fapt, nu vând doar bijuterii, ci energia deţinută de aceste piese,” declară Brent Cleaveland, director executiv al Asociaţiei Vânzătorilor de Bijuterii şi Accesorii. Dovadă că Rafaelian lucrează cu un preot şi un şaman.
Fiecare piesă vândută în magazinele de bijuterii Alex and Ani au câte o semnificaţie, un simbol, şi fac trimitere la energii pozitive dintr-o gamă extrem de largă.
De fapt, acesta este şi secretul succesului ei; semnificaţiile şi marketingul bazat pe ideea energiilor pozitive “încapsulate” în bijuterii au propulsat-o pe antreprenoare la la producţia pe o linie de capacitate redusă, aflată în fabrica tatălui său, într-o afacere de mare succes, evaluată la 1,2 miliarde de dolari. Din acest “tort”, Carolyn Rafaelian deţine 80%.
Arareori un CEO de asemenea calibru şi succes se dovedeşte a fi un spirit la fel de liber ca şi antreprenoarea americană care în luarea deciziilor se foloseşte de hărţi astrale. Ea a pus şi bazele unui nou cult – Creştinii armenii apostolici, şi a împrumutat diverse simboluri din mai multe religii şi tradiţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro